• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
مهندسی سازه های آبی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 3 (1389)
شماره 4( شماره 8 زمستان 1389)
شماره 3 (شماره 7 پاییز 1389)
شماره 2( شماره 6 تابستان 1389)
شماره 1( شماره 5 بهار 1389)
دوره دوره 2 (1388)
دوره دوره 1 (1387)
نوروزی, نوید, نوبخت, محمد باقر. (1389). تعیین مدلی ساده برای پیمانکاران برای رسیدن به مارک آپ بهینه. مهندسی سازه های آبی, 3(2( شماره 6 تابستان 1389)), 46-59.
نوید نوروزی; محمد باقر نوبخت. "تعیین مدلی ساده برای پیمانکاران برای رسیدن به مارک آپ بهینه". مهندسی سازه های آبی, 3, 2( شماره 6 تابستان 1389), 1389, 46-59.
نوروزی, نوید, نوبخت, محمد باقر. (1389). 'تعیین مدلی ساده برای پیمانکاران برای رسیدن به مارک آپ بهینه', مهندسی سازه های آبی, 3(2( شماره 6 تابستان 1389)), pp. 46-59.
نوروزی, نوید, نوبخت, محمد باقر. تعیین مدلی ساده برای پیمانکاران برای رسیدن به مارک آپ بهینه. مهندسی سازه های آبی, 1389; 3(2( شماره 6 تابستان 1389)): 46-59.

تعیین مدلی ساده برای پیمانکاران برای رسیدن به مارک آپ بهینه

مقاله 5، دوره 3، 2( شماره 6 تابستان 1389)، تابستان 1389، صفحه 46-59  XML اصل مقاله (275 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
نوید نوروزی* ؛ محمد باقر نوبخت*
ندارد
چکیده
پیروزی در مناقصات مشروط به ارائه یک قیمت پیشنهادی مناسب است. شرکت پیمانکاری پس از
برآورد اولیه هزینه های یک پروژه با لحاظ پاره ای امور ، قیمتی را به برآورد اولیه اضافه می نماید.
این قیمت افزوده شده یا مارک آپ از عوامل متعددی اثر می پذیرد. این مقاله با بررسی تحقیقات پیشین
و هم چنین بهره گیری از نظر خبرگان عواملی را که بر اندازه مارک آپ اثر گذار بودند را شناخته و با
نظر خواهی از پیمانکاران شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات میزان اهمیت عوامل نزد
آنان را بدست می آورد. سپس با معیار گردش مالی و موفقیت در مناقصات پیشین و سود خالص بدست
آمده در پروژه های گذشته آنها را از لحاظ اندازه و هم چنین از لحاظ موفقیت به گروه های متفاوت
تقسیم می نماید و در انتها با بهره گیری از آرای پیمانکاران موفق و سودمند مدلی را برای رسیدن به
مارک آپ بهینه ارائه می دهد
کلیدواژه‌ها
مارک آپ بهینه؛ موفقیت و سود آوری پیمانکاران؛ اندازه پیمانکاران؛ پیمانکاران واحد علوم و تحقیقات
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 937
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 261
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.